Casa teva a l'Empordà: adossada amb jardí i piscina a Ullà

 

Resum

Referència:
3483
Població:
Ulla
Preu:
346.000 €
Tipus d'immueble:
Casa
Estat:
VENDA
Superfície construïda:
194 m2
Superfície útil:
169 m2
Habitacions:
4
Banys:
3
Qualificació energètica:
 

Descripció de la propietat

CEIGRUP TORRENT API: Casa adossada en venda a Ullà, Baix Empordà – Amb jardí privat i zona comunitària amb piscina

A l'encantador poble d'Ullà, al cor del Baix Empordà, hi ha aquesta acollidora casa adossada distribuïda en tres nivells, ideal tant com a residència habitual com a segona residència.

A la planta baixa hi trobem un ampli garatge privat amb espai demmagatzematge. Pujant a la primera planta, l'habitatge ofereix una lluminosa zona de menjador amb sortida directa a una terrassa perfecta per gaudir d'àpats exteriors, una cuina independent totalment equipada, una habitació i un bany de cortesia.

A la planta superior s'hi ubica l'habitació principal tipus suite, amb bany privat, així com dues habitacions addicionals que comparteixen un bany complet.

La casa disposa d´un petit jardí privat que proporciona un racó tranquil i íntim, a més d´accés a una agradable zona comunitària amb jardí i piscina, ideal per relaxar-se durant els mesos d´estiu.

Una oportunitat única per viure a una zona tranquil·la, a pocs minuts de les platges de la Costa Brava i de tots els serveis.

Característiques

  • Parking
  • Calefacció
  • Piscina
  • Terrassa
  • Habitació Suite
  • Tancat

Mapa

Sol·licitar més informació:

 
condicions de privacitat